Technisch Onderhoud

Conform NHG-richtlijnen

In uw praktijk wilt u te allen tijde verzekerd zijn van goed werkende medische apparatuur. Dit is wenselijk voor de continuïteit van uw praktijk, maar dit is natuurlijk ook een van de accreditatie-eisen. Voor het onderhoud aan uw apparatuur werken wij samen Mediq Technische Service. U kunt vertrouwen op een hoge service en een betrouwbare dienstverlening. De aanpak is volledig conform de NHG-richtlijnen.

Preventie, continuïteit en rapportage

Preventie, continuïteit en rapportage zijn de drie speerpunten van Mediq Technische Service. Met controle, onderhoud en waar nodig reparaties, verlengt u de levensduur van uw middelen aanzienlijk en voorkomt u onjuiste diagnoses. Dankzij jaarlijkse rapportages bent u op de hoogte van de staat van uw faciliteiten en kunt u de inspectie van actuele informatie voorzien.

Ondersteuning

U kunt rekenen op technische ondersteuning en optimale service door gekwalificeerd technisch personeel. Met telefonische ondersteuning en reparatie ter plaatste biedt onze technische service binnen 2 werkdagen een passende oplossing. Beschikt u over een onderhoudsabonnement? Dan ontvangt u indien nodig en beschikbaar gratis leenapparatuur van ons. Onze technici helpen u graag.

Contact

Wilt u meer weten over Mediq Technische Service?
Afdeling verkoop
Tel: +31 (0)186 - 63 45 00
E-mail: cs.eerstelijn@mediq.com

Voor het plannen van een onderhoudsafspraak belt u:
Afdeling Service en Onderhoudsplanning
Tel: +31 (0)30 - 28 21 692


Bekijk ook de algemene voowaarden van Mediq

Downloads

Geautoriseerd servicepartner van onder meer